Webová stránka môže byť dômyselným online obchodníkom, ktorá pracuje za vás 24 hodín denne ak získame tie správne informácie a preložíme ich do jazyka webového dizajnu.
Plánujeme čo majú webové stránky plniť, ako ich pripraviť na implementáciu alebo aké marketingové aktivity ich budú sprevádzať.
Analýzy a prieskumy nám pomôžu bližšie spoznať cieľovú skupinu a publikum, konkurenciu, jej výhody alebo silné a slabé stránky.
V prípravnej fáze už zhromažďujeme všetky materiály, ktoré využijeme v tvorbe webového sídla.
Súčasťou webovej strátégie môže byť:
-
Stanovíme si ciele, ktoré má webové sídlo plniť
-
Navrhneme časový plán a rozpočty
-
Naplánujeme digitálnu stratégiu
-
Naplánujeme marketingové aktivity
-
Analyzujeme konkurenciu a ako vizuálne komunikuje
-
Analyzujeme cieľovú skupinu a vytvoríme persóny
-
Zhromažďujeme obsahu a grafický materiál
-
Nafotíme portréty, interiéry a exteriéry
-
Navrhneme informačnú architektúru
-
Navrhneme skice a prototypy webového sídla